بال بال جوان ولی با تکیه بر تجربه موسسین و دانش تیمی خلاق و ساختار شکن بنا نهاده شد . معتقدیم که تفاوت ها برتری می آفریند.
 از سال 1391 سعی بر ارائه خدمتی شایسته به سیستم گردشگری در ایران داشته ایم . خدمتی که هم در تسهیل امور مجریان خدمات گردشگری نقش داشته باشد هم رضایت مسافران را در پی داشته باشد . رسانه ای در گردشگری ، پلی بین اجزای سیستم که واقعیت ها را آنگونه که هست منتقل کند . مسافر به همه اطلاعات دسترسی داشته باشد ، مقایسه کند ، انتخاب کند و به شعار ما برسد لذت تجربه ایده آل . البته که این هدف ماست نه تنها شعار ، در بال بال همه خود را مشاور سفر میدانند ، عاشق گردشگری هستند و هر روز به دنبال این پاسخ می گردند که چگونه انتخاب یک سفر را آسان تر کنند .


داستان بال بال


 در طی سالها فعالیت مستقیم در گردشگری  و سر و کار هر روزه با سفر و مسافر ، واقعیتی انکار نشدنی در سیستم گردشگری حس میشد که باعث بروز بسیاری از نارضایتی ها از سفر و یا حتی گاهی منجر به اختلاف مسافر با آژانس گردشگری و در نتیجه تجربه تلخ  یک سفر میشد در حالی که  علی الاصول ایام سفر زمان فراغت است و باید لذت بخش باشد ، باید ایده آل باشد.
واقعیت این بود مسافر برای خرید یک بسته سفر دسترسی به همه اطلاعات را نداشت ، اطلاعاتی که داشت ناقص و گاهی اوقات حتی نادرست بود . در ذهن خود انتظار دیگری داشت ولی علی رغم صرف هزینه ، خدمتی که دریافت میکرد ایده آل نبود.
گردشگری در ایران محدودیت هایی دارد چه انتخاب یک سفر خارجی باشد چه یک سفر داخلی ، بخشی از مشکل مطرح شده مربوط است به همین محدودیت ها . در حقیقت مسافر باید از بین گزینه های موجود یک گزینه را انتخاب کند . معمولا مسافر امکان ساختن یک برنامه شخصی سفر را ندارد مگر با صرف هزینه بسیار زیاد و غیر منطقی . تنها گزینه به صرفه انتخاب از بین بسته های سفر موجود است  اما همانگونه که گفته شد دسترسی مسافر به اطلاعات صحیح و همه بسته های مسافرتی میسر نبود . مسافران برگزار کنندگان اصلی تورها را نمی شناختند و به نوعی با خرید خدمات چشم بسته نوعی ریسک را متقبل می شدند.


  • سوال این بود : مسافر چه کاری باید انجام دهد برای انتخاب بهترین برنامه سفر موجود ؟

  • پاسخ ما به این سوال بال بال بود .


- بال بال  به مسافر دسترسی و حق انتخاب و مقایسه از بین همه برنامه های سفر موجود و معتبر را میدهد .


- امکان تعامل  با آژانس برگزارکننده سفر را قبل از خرید و نهایی کردن سفر می دهد .


- در یک جمله بال بال به مسافر اطلاعات کامل و صحیحی میدهد که بتواند درست انتخاب کند .


- بال بال به وجود آمده تا سفر و گردش  بیشتر لذت بخش باشد ، تجربه ای ایده آل باشد.

 

ارزش ها در بال بال


آنچه بال بال را پیش می برد ارزش های آن است ، اهم آن به شرح زیر است:


  • راستی و درستی مهم ترین ارزش در بال بال شناخته میشود و به هیچ وجه از آن دور نخواهیم شد .

  • پایبندی به اخلاق حرفه ای

  • دانش محوری

  • خلاقیت و نوآوری

  • یادگیری مداوم
  •  
    پیشگام بودن

  • رقابت سالم

  • جامعیت

 

ماموریت بال بال


ارائه اطلاعات جامع ، درست و به موقع به کسانی که قصد سفر از ایران و یا به ایران را دارند با استفاده از مدرن ترین روش های رسانه ای  و اطلاع رسانی حوزه گردشگری جهت تسهیل در تصمیم گیری و انتخاب برنامه سفر داخلی یا خارجی


چشم انداز بال بال


جامع ترین رسانه آنلاین گردشگری ایرانی به عنوان مرجع مسافران قبل از اقدام به خرید خدمات سفر و گردشگری

 

مسئولیت اجتماعی بال بال


از آنجایی که بال بال خود را یک رسانه مدرن در عرصه گردشگری می داند ماهیتا مسئولیت اجتماعی یک رسانه با اخلاق حرفه ای رسانه ای و رعایت اصولی چون صحت اطلاعات و بی طرفی عجین شده خواهد بود لذا بال بال مسئولیت اجتماعی خود را به عنوان یک رسانه گردشگری  فراتر از این دانسته و سعی در اعتلای سطح گردشگری کشورعزیزمان ایران دانسته لذا تسهیلات ارزنده ای را در معرفی، اطلاع رسانی و انتشار تورهای ورودی (Incoming Tours) برای فعالین گردشگری در این حوزه در نظر گرفته است . امید است بتوانیم به رونق این صنعت مهم در کشورمان که معتقدیم   تاثیر بسزایی در بهبود فرهنگ و اقتصاد کشور دارد کمک کرده باشیم.